Apollo vraagt om gekke kapsels op Facebook

Apollo vraagt om gekke kapsels op Facebook

Apollo Hotels & Resorts start met de actie 'Post jouw gekste kapsel op Facebook en win een makeover van een Schwarzkopf Professional!' De social media actie is opgezet in samenwerking met de Coiffure Award en heeft als doel loyaliteit op te bouwen.

Apollo Hotels & Resorts roept followers op om een foto van hun gekste kapsel te plaatsen op Facebook. Deelnemers maken hiermee kans op een compleet verzorgt prijzenpakket met ondermeer een uitgebreide makeover van Schwarzkopf Professional Arco van Dijken en een overnachting in Wyndham Apollo Hotel Amsterdam.

De social media actie is opgezet in samenwerking met de Coiffure Awards, welke op zondag 13 mei plaatsvindt in de Amsterdam RAI. Volgens Tamara Oppedijk, Marketing & Communications Manager van Apollo is social media een belangrijk onderdeel van de  marketing strategie van de hotelketen

‘Loyaliteit opbouwen door het bieden van inspirerende tips en unieke winacties is hier een onderdeel van. Door de goede samenwerking met de Coiffure Awards kunnen wij onze followers verrassen met een ludieke actie die goed aansluit bij onze social media doelstellingen. Wij kijken uit naar de enthousiaste inzendingen en het winnende kapsel;, aldus Oppedijk.

De winnaar wordt geselecteerd door Arco van Dijken en op 11 mei bekend gemaakt via social media en op www.coiffure.nl en www.apollohotelsresorts.com/coiffureawards.