Loek Hermans bij Jaarcongres KHN

Loek Hermans bij Jaarcongres KHN

Continuïteit in nieuwe tijden. Dat is het thema van het jaarcongres van Koninklijke Horeca Nederland op 2 en 3 november in Utrecht. Een van de sprekers is Loek Hermans.

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) wil zich voorbereiden op de toekomst, vandaar het thema ‘Continuïteit in nieuwe tijden’. Op 2 november is er ’s avonds een eerste netwerkbijeenkomst in het Spoorwegmuseum in Utrecht.

De volgende dag vindt in het Beatrix Theater van Jaarbeurs Utrecht de aftrap van het congres plaats door Aleid Wolfsen, burgemeester van Utrecht. Daarna volgt een plenair ochtendprogramma met boeiende sprekers, waaronder VVD-kopstuk Loek Hermans, tevens voorzitter van MKB Nederland.

Spreker René Boender gelooft dat alles staat of valt met de kracht van communicatie. Hij garandeert zelfs dat KHN-leden 15 procent omzet mislopen als ze niet naar het congres komen.

Het ochtendprogramma wordt afgesloten met de bekendmaking van de Meest Markante Horecaondernemers van Nederland. Wie van de regionale winnaars krijgt goud, zilver of brons. De leden van KHN hebben een publiekswinnaar gekozen, die ook bekend gemaakt wordt.

Het middagprogramma biedt een grote keuze aan workshops onder de titel ‘Horeca 2.0’. Ze worden gehouden in het hypermoderne Media Plaza, onderdeel van de Jaarbeurs. In totaal worden veertien workshops aangeboden.

Een greep uit het aanbod: James Bond, of hoe een concept fris blijft; Guerilla Marketing: met een klein budget een groot effect of Zakelijk Flirten. De workshop Belevingseconomie is een samenwerking met de Hoge Hotelschool Maastricht.

Het Jaarcongres wordt afgesloten met een diner en een feestelijke after party in het Media Plaza.