Lonken met extraatjes verstandiger dan prijsdumpen

Lonken met extraatjes verstandiger dan prijsdumpen

Platte korting geven is onverstandig, het bieden van meerwaarde is het beste middel om in de huidige event- en vergadermarkt te overleven. Dat zegt sales en marketing manager Frank Tiebosch van Hotels van Oranje.

Hotels van Oranje was een van de deelnemers op de Event 09, twee weken geleden in de Jaarbeurs Utrecht, waar alles draaide om custom made klantbenadering. De campagne Dromen Durven Doen van Hotels van Oranje sluit volgens Tiebosch op dat thema aan.

Pas op!

Tiebosch waarschuwt voor een groeiende trend waarin hotels stunten met bodemprijzen. ‘In tijden van crisis zijn bedrijven geneigd veel meer te shoppen. Wij realiseren ons dat investeren in een event voor bedrijven momenteel groot is’, aldus Tiebosch.

‘Daarom willen we ook niet aan de kwaliteit van ons product komen. Meer dan korting op korting geven, geloven wij juist nu in het toevoegen van waardevermeerdering aan een vergadering, congres of evenement’.