Breed oriënteren op de beursvloer, en verdieping vinden op je eigen segmentevenement, zo omschrijft Horecava’s beursmanager Joke van der Wijngaart de opzet.
De Horecava 2007 introduceerde al een aparte plek voor barproducten met L.A.B en STRAND voor de zomertrends. Dat bleek zo succesvol dat de organisatie van de beurs besloot andere segmenten in de horeca ook een eigen plek te geven.
Proef
De proef vorig jaar kreeg van zowel exposanten als bezoekers enthousiaste reacties. Daarom dit jaar ook MARKT voor restaurants, HOTEL voor de hotellerie en N8LEVEN voor clubs, waarmee nu vijf grote segmenten in de horeca een special op de beurs hebben.
MARKT richt zich vooral op verrassend en innovatief food, van de nieuwste bereidingstechniek tot onbekende ambachtelijke producten.
HOTEL biedt hoteliers een lobby sprekers en producten voor hotelkamers en wellness.
N8LEVEN tot slot laat de laatste hightech ontwikkelingen zien op gebied van licht, geluid, aankleding en drankpresentatie voor discotheken.
Paviljoens
Naast segmentpleinen zijn er ook paviljoens gericht op bedrijfsvoering, zoals een Franchiseplein, een Startersplein voor beginnende ondernemers en een New Businessplein voor kleine leveranciers met innovatieve producten.
De Horecava 2008 vindt plaats van 7 tot en met 10 januari in de Amsterdamse RAI.
Meer berichten over de Horecava: