Savarin kiest voor hotelmerk Hamsphire

Savarin kiest voor hotelmerk Hamsphire

Savarin in Rijswijk heeft gekozen voor Hampshire als merk voor het nieuw te bouwen hotel. Vanaf 1 januari gaan de deuren open van het nieuwe hotel.

Savarin heeft gekozen voor Hampshire vanwege de sterke positie op het gebied van marketing, internet en reserveringssystemen.

Eigenaar Patrick van Zuiden: ‘We hebben er lang over nagedacht en kwamen uit bij Hampshire. Het is een goede club met een prima dekking. Hun marketingkracht, internetkennis en reserveringssystemen zijn prima’.

Hampshire Classic

Het nieuwe hotel gaat op 1 januari open en wordt een Hampshire Classic, de meest luxe categorie van het hotelmerk. Voor het voeren van het merk Hampshire betaalt Savarin 15.000 euro per jaar en een eenmalige toegangsfee van 7.500 euro.

De wellness van Savarin gaat eerder open. Op 1 november worden daar de eerste gasten verwacht. Savarin werkt hierbij samen met ROC Mondriaan. Voor Van Zuiden is wellness een must om een totaalconcept aan te kunnen bieden, zonder dat er veel geld mee wordt verdiend.

Debbie Verhoeven

Vorige week vrijdag was er pannenbier voor Savarin vanwege het bereiken van het hoogste punt van de bouw. Daarbij was onder andere Debbie Verhoeven aanwezig die straks hotelmanager wordt van nieuwe logiesbedrijf van Savarin.