nieuws

Evacuatie hotelgasten Mallorca wegens gaslek

Hotel

Op het Spaanse eiland Mallorca zijn zo’n 500 gasten met spoed geëvacueerd uit jongerenhotel El Arenal nadat er een gaslek was ontdekt. Door het ontsnapte gas is een Russische toeriste overleden.

Evacuatie hotelgasten Mallorca wegens gaslek

Twee weken geleden al stierf een Russische toeriste door inademing van het ontsnapte gas. Op dat moment was nog niet bekend wat de oorzaak was. Na nieuwe ziektegevallen bleek uit onderzoek dat er een probleem met gas was.

De gasten die in het hotel zaten zijn elders ondergebracht. Onder hen begaven zich Nederlanders. Nog niet bekend is of El Arenal aansprakelijk kan worden gesteld voor de problemen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels