Hof van Wageningen lanceert logo

Hof van Wageningen lanceert logo

Het nieuwe congreshotel in Wageningen, Hof van Wageningen, timmert hard aan de weg het oude, toch wat stoffige imago, weg te poetsen. De kamers worden aangepakt, het restaurant krijgt een facelift en wordt van buffetrestaurant een à la carte-zaak, er is nieuw personeel aangetrokken, en naast de nieuwe naam is er nu ook een nieuw logo.

Het Wagenings Internationaal Congres Centrum (WICC) werd vorig jaar door de Wageningse Universiteit verkocht aan toenmalig directeur Jaap Venendaal. Deze maakt er nu in rap tempo een congreshotel van dat aan de moderne standaarden voldoet.

Als eerste is het zelfbedieningsrestaurant afgeschaft, daar is nu restaurant EatCetera voor in de plaats gekomen, met een kersvers team van chef-kok Kristian Monsma en restaurantmanager Susanne Slagman.

Venendaal wil dat zijn congreshotel ook voor gasten die niet aan de universiteit gelinkt zijn aantrekkelijk is. Daarom veranderde hij de naam, en heeft nu ook een nieuw logo laten maken. Daarin zijn nog wel de kleuren en het logo van de Wageningse Universiteit herkenbaar.

De nieuwe naam en logo worden binnenkort op de gevel gespijkerd, en als daarna de kamers en andere ruimtes gemoderniseerd zijn, kan het vernieuwde hotel gaan draaien.

Meer berichten over Hof van Wageningen: