Librije zoekt 'gezicht' voor hotel

Librije zoekt 'gezicht' voor hotel

Librije's Hotel in Zwolle, onderdeel van het bedrijf van Jonnie en Thérèse Boer, zoekt een gastheer/gastvrouw. Hij of zij moet het gezicht worden van het tophotel. De eigenaren Jonnie en Thérèse Boer willen het hotel op afstand directer aansturen nu het hotel in de fase komt van volwassen worden.

Gezocht wordt naar een servicemanager die verantwoordelijk wordt voor de dagelijkse gang van zaken op de werkvloer van Librije’s Hotel. Hieronder valt het hotel, de receptie, het met één Michelinster bekroonde restaurant Librije’s Zusje, de kookschool en de wijnbar.

‘Hij of zij moet het gezicht worden van het hotel’, zo laat Thérèse Boer weten. ‘Het gaat om een soort van verlengstuk van Jonnie en mij. Dit gezicht moet er voor zorgen dat wij gewoon kunnen blijven doen wat we doen en op afstand directer aansturen. Het hotel loopt, maar gaat nu de fase in van volwassen worden. De toekomstige collega moet zorgen voor het handhaven en verbeteren van het gewenste niveau binnen het hotel’.

De servicemanager wordt het aanspreekpunt voor hotelgasten. Hij of zij rapporteert aan hotelmanager Johan Visser. De nieuwe functie is een verder gevolg van de herstructurering van het concern De Librije. Begin dit jaar werd restaurant Koperen Kees in Theater De Spiegel pal naast Librije’s Hotel verkocht.