Chris Lindeboom, Deputy General Manager van Hotel Okura Amsterdam, legt uit: ‘Met MeetingMatrix kunnen we mensen die een zaal komen boeken binnen enkele ogenblikken laten zien hoe deze er in 3D uit zou zien, met verschillende aankledingen en 100% kloppende details. Als de klant bijvoorbeeld wil zien hoe de Starlight Room op de 23e verdieping van het hotel er uitziet tijdens het diner, kunnen we dat precies laten zien – het aantal tafels, het gebruikte tafellinnen, het uitzicht, enzovoorts. Als de klant behoefte heeft aan andere indeling – minder tafels of ander tafellinnen – kan het systeem die binnen een paar seconden laten zien. Een andere mooie functie van de software is dat we de klant het zicht op de kamer vanuit alle stoelen kunnen laten zien.’
J. Michael Keller, President en CEO van MeetingMatrix International, licht toe: ‘De voornaamste redenen waarom Hotel Okura heeft gekozen voor onze software waren de kracht en geavanceerde technologie waarvoor MeetingMatrix binnen de hospitality-branche bekendstaat. Gecentraliseerde informatie en de naadloze integratie van onze software, add-ons en extra functionaliteit geven onze cliënten een voorsprong op de concurrentie.’