Nieuwe cadeaukaart voor hotels

Nieuwe cadeaukaart voor hotels

Giveanight is de nieuwe hotelcadeaukaart van Nederland. Opvallend aan de cadeaukaart is volgens de initiatiefnemers dat de kaart nooit verloopt en geen irritante verplichtingen heeft.

Recent werd de eerste tegoedkaart aangeboden aan staatssecretaris Frank Heemskerk van Economische Zaken.

Met een Giveanight-kaart kunnen consumenten terecht in zo’n 30.000 hotels wereldwijd. De besteller kan de cadeaukaart een waarde geven van tussen de 25 en 2.000 euro.

In tegenstelling tot andere hotelcadeaukaarten verloopt de Giveanight kaart nooit, zijn er geen irritante verplichtingen, is de keuze niet afhankelijk van restcapaciteit, en is de restwaarde van de cadeaukaart ook oneindig geldig. Aldus de initiatiefnemers Jorik Schröder (24) en Tobias van Amstel (25).

De jonge ondernemers zijn meer dan twee jaar bezig geweest met het opbouwen van hun bedrijf. Door de crisis haakte een investeerder af, maar bood steun van de Technostartregeling van het Ministerie van Economische Zaken de mogelijkheid Giveanight met de bijbehorende website www.giveanight.nl te lanceren.