Online magazine voor Golden Tulip

Online magazine voor Golden Tulip

Hotelketen Golden Tulip heeft eerder deze week een nieuw marketinginstrument gelanceerd: een online magazine. Golden Tulip is naar eigen zeggen de eerste Nederlandse hotelketen die een interactieve portal verspreidt met aanbiedingen.

‘Het is de combinatie van hotelaanbiedingen en toeristische informatie die het magazine bijzonder maakt’, is de mening van Haike Blaauw, vice president operations van Louvre Hotels Benelux.

Elke editie van Tulip Time Magazine zet een stad in Nederland centraal. Als eerste is Breda aan de beurt. Amersfoort is de nummer twee. De openingszin van het magazine luidt: ‘Golden Tulip bestaat 50 jaar en wie jarig is, trakteert. Daarom staat deze Tulip Time boordevol aantrekkelijke aanbiedingen van onze hotels.’

Het online magazine verschijnt vier keer per jaar. De aangeboden hotelarrangementen worden gerangschikt op categorie en komen rollend door het beeld. Voorbeelden zijn: Pasen, wellness, culinair, strand, bos, maar ook familieplezier, entertainment en sport&avontuur.

Als extra jubileumactie kan op elke eerste woensdag van de maand een hotelkamer voor 50 euro worden geboekt.