Service panel gezocht door Postillion Bunnik

Service panel gezocht door Postillion Bunnik

Via social media gaat het Postillion hotel in Bunnik op zoek naar gasten die deel willen uitmaken van het Postillion Panel. Het hotel wil gasten betrekken bij de verbetering van de service van Postillion Utrecht.

Postillion Hotel Utrecht is naast het Townhouse Hotel in Maastricht en Hotel Casa 400 in Amsterdam finalist van de Dutch Hotel Award 2011. Van de jury hebben de drie hotels de opdracht meegekregen om social media te gebruiken bij het wedstrijdthema Self & Service, lanceert Postillion Hotel Utrecht Bunnik de search naar het #postillionpanel.

Concrete adviezen hotel

Het hotel zoekt 5 panelleden die de komende twee maanden gratis gebruik maken van het Businesspoint in de lobby van het hotel en die in de eerste maand al hun ervaringen, bevindingen en tips bundelen tot concrete adviezen.

Hoe kan Postillion Hotel meer voor zijn gasten betekenen en wat hebben zij nodig voor een ideale flexwerkplek? In de tweede maand worden de adviezen direct omgezet in een product- of service uitbreiding.

Twitter en Facebook

Gasten kunnen hun adviezen laten horen via Twitter (#postillionpanel) of op de Facebookpagina van het Postillion Hotel Utrecht.

De vijf beste tipgevers worden door het Postillion team geselecteerd en uitgenodigd voor het Postillion Hotel Panel. De Postillion Hotel Panelleden worden vóór 1 juni bekend gemaakt.

Postillion Hotel Utrecht Bunnik werd afgelopen najaar in slechts 2 maanden compleet gerenoveerd, zowel van buiten als van binnen. Op 31 mei wordt het hotel opnieuw feestelijk geopend.