VOL wijzigt naam en imago

VOL wijzigt naam en imago

De Vereniging Oud Leerlingen van Erkende Hoge Hotelscholen, de VOL, verandert van naam. Naast een naamswijziging wil VOL ook haar imago veranderen.

De nieuwe naam van VOL wordt op 4 juni tijdens de algemene ledenvergadering gepresenteerd. De VOL heeft bureau HarverPro in de arm genomen voor het ontwerp en de publiciteitscampagne.

'Op gebied van promotie wordt de grootste omslag gemaakt en staan we voor een nieuw imago. Een imago van een actieve, energieke kennisgerichte vereniging die meerwaarde aan haar leden biedt', aldus voorzitter Wim Dupont over de toekomstige veranderingen.

De veranderingen komen voort uit het beleidsplan van VOL. Dit plan werd vorig jaar gepresenteerd ter gelegenheid van het 75-jarig bestaan.

Naast een naams- en imagowijziging wordt ook het kwartaalblad en de website van VOL onder handen genomen. De VOL telt circa 1.250 leden en donateurs waarvan een groot deel werkzaam is in de horeca.