NBTC en Schiphol bekrachtigen samenwerking

NBTC en Schiphol bekrachtigen samenwerking

NBTC Holland Marketing en Amsterdam Airport Schiphol hebben op 26 april de samenwerking voor 2013-2015 officieel bekrachtigd. De samenwerking richt zich op het gezamenlijk ondersteunen van nieuwe routes naar Amsterdam en het verhogen van de bekendheid en populariteit van 'Holland' als bestemming.

NBTC en Amsterdam Airport Schiphol werken ook al samen in Brazilië, Rusland, China en de Verenigde Staten. Deze samenwerking is samen met KLM en Amsterdam Marketing.

De ondertekening is een continuering van de jarenlange samenwerking tussen NBTC en Amsterdam Airport Schiphol. Jos Vranken, algemeen directeur NBTC, zegt blij te zijn met deze structurele samenwerking.

‘Door de bundeling van kennis, contacten en marketingbudget vergroten wij de slag- en concurrentiekracht van ‘Holland’. Gezamenlijk investeren in promotie rendeert en levert een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van onze economie en werkgelegenheid’, aldus Vranken.