The Manhattan zet 'Twitter-concièrge' in

The Manhattan zet 'Twitter-concièrge' in

Concièrge Lesley Klavert van The Manhattan Hotel Rotterdam informeert voortaan hotelgasten via Twitter over toeristische attracties, taxi's, restaurants, uitgaansgelegenheden en andere evenementen in Rotterdam. The Manhattan Hotel Rotterdam zegt hiermee het eerste hotel in Nederland te zijn met een 'twitterende' concièrge.

Hotelgasten kunnen hun vragen stellen via @conciergeRTM. Ook voor het reserveren van toprestaurants en inside tips over wat er in de stad gebeurt kan men tussen 08.00 en 20.00 uur

terecht bij de ‘Twitter-concièrge’.

Niet-hotelgasten van The Manhattan kunnen eveneens gebruik maken van deze concièrge-service, zo laat The Manhattan in een persbericht weten.

Lesley Klavert is volgens The Manhattan de jongste hotelconcièrge van Nederland. ‘Klavert is als enige Rotterdamse hotelconcièrge aangesloten bij Les Clefs d’Or, de internationale organisatie van hotelconcièrges. Sinds deze week maakt hij ook deel uit van het bestuur van de Nederlandse afdeling van Les Clefs d’Or’, aldus een woordvoerder van The Manhattan Hotel Rotterdam.

The Manhattan Hotel Rotterdam vindt het belangrijk dat naast het professionele advies van de concièrge bij het hotel, het gasten ook voordat ze Rotterdam bezoeken via de social media te woord kan staan.