Het nieuwe vergaderconcept is volgens Marriott Hotels ontwikkeld om ‘te kunnen voldoen aan de groeiende vraag naar sociale werkplekken, die ook fungeren als creatieve en inspirerende hotspots’.
Vergaderzalen
‘Alle facetten die van belang zijn voor een succesvolle bijeenkomst, zijn volledig vernieuwd’, aldus de hotelketen in een persbericht. ‘Van de geboden service tot de benodigde technologie en het design van de vergaderzalen.’
De nieuwe vergaderstudio’s van Marriott, een investering van ruim €2 miljoen, worden omgebouwd tot ‘flexibele ontmoetingsplekken, waarbij alles draait om de doelstellingen van de vergadering en de deelnemers en niet om de lay-out of het aantal stoelen’.
App
Naast de vernieuwde studio’s introduceert Marriott ook Red Coat Direct, een app waarbij evenementen- en meeting planners intern vanuit de vergaderstudio’s met andere teamleden binnen het hotel kunnen communiceren.
De applicatie werd in juni gelanceerd in het Verenigd Koninkrijk, nu in Amsterdam en later in dertig andere landen.
Campagne
Ook nieuw is de wereldwijde campagne ‘Travel Brilliantly’, waarbij de nadruk ligt op het herdefiniëren van gastvrijheid en de bijbehorende technologie en design van de kamers.