Hotel Personality Award voor Camille Oostwegel

Hotel Personality Award voor Camille Oostwegel

Camille Oostwegel heeft de eerste Misset Hotel Personality Award gewonnen voor zijn stempel op de Nederlandse hotellerie. Na nominatie van vier hotelpersoonlijkheden, konden collega's en bezoekers van Missethoreca.nl op hen stemmen. Het overgrote deel van die stemmen ging naar Oostwegel.

Oostwegel kreeg de prijs overhandigd tijdens het Hotel Management Diner van Misset Horeca, in Crowne Plaza Den Haag. De award werd overhandigd door Misset Horeca-hoofdredacteur Martine Zuil.

De jury noemt Oostwegel een terechte winnaar. Met Camille Oostwegel ChâteauHotels & Restaurants bepaalt hij al ruim veertig jaar op onnavolgbare wijze het hotellandschap in Zuid-Limburg – en de rest van Nederland.

Eigen visie

Oostwegel inspireert hele generaties hoteliers. Het is een standvastig ondernemer met een geheel eigen visie, die bij elke onderhandeling zeer goed beslagen ten ijs komt. Ook zet hij zich niet uitsluitend in voor zijn eigen drie hotels en zes restaurants, maar zit ook in het bestuur van zo ongeveer elke culturele instellingen en stichting van Zuid-Limburg.

Genomineerden

De Misset Hotel Personality Award is een nieuw initiatief, en word toegekend aan een hotelier die nadrukkelijk een positief stempel heeft gezet op de Nederlandse hotellerie. Vier potentiële kandidaten werden voorgedragen, stemmen van collega's deden vervolgens de rest.

De andere genomineerden waren Roberto Payer van Waldorf Astoria en Hilton Amsterdam en Marcel van Aelst van Okura. De vierde genomineerde, Chris Luken, trok zich terug uit de strijd.

Bekijk hier filmclips van de drie genomineerden:
Camille Oostwegel
Roberto Payer
Marcel van Aelst