Bas Hoogland uitgeroepen tot 'Mr. Klantvriendelijkheid 2014

Bas Hoogland uitgeroepen tot 'Mr. Klantvriendelijkheid 2014

Commercieel directeur Bas Hoogland van Landal GreenParks is door onderzoeksbureau Marketresponse uitgeroepen tot 'Mr. Klantvriendelijkheid 2014'. Hoogland, die binnenkort vertrekt bij Landal, wordt gezien als belangrijke pion bij het feit dat Landal de laatste vier jaar in de top-5 van 'Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland' staat.

Hoogland kreeg de award tijdens de bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf 2014. Landal is vier jaar achtereen binnen de top-5 geëindigd. Dit jaar werd het uitgeroepen tot branchewinnaar in de categorie Leisure.

'Geweldig nieuws', meldt algemeen directeur Thomas Heerkens van Landal. 'We feliciteren Bas van harte met deze onderscheiding, waar we met z'n allen bij Landal bijzonder trots op zijn. Als ambassadeur van klantvriendelijkheid past deze award hem als geen ander.'

Hoogland ontvangt de prijs in de herfst van zijn carrière bij Landal. Eind dit jaar vertrekt hij bij de bungalowgigant om samen met zijn vrouw een groepsaccommodatie te gaan runnen in Zuid-Limburg. Wel blijft hij op projectbasis actief voor Landal, zo heeft hij laten weten tijdens de aankondiging van zijn vertrek enkele maanden geleden.