Hilton introduceert met Canopy een nieuw hotelmerk

Hilton introduceert met Canopy een nieuw hotelmerk

Hilton Worldwide introduceert vandaag Canopy by Hilton, een nieuw hotelmerk dat de lifestylecategorie herdefinieert voor zowel toeristen als zakenreizigers. Hilton omschrijft het merk als een comfortabel merkt dat bruist van de energie.

Christopher J. Nassetta, CEO van Hilton Worldwide, onthulde het Canopy by Hilton-concept aan bijna 1.900 eigenaren en ontwikkelingsvertegenwoordigers tijdens de Global Partnership Conference van Hilton Worldwide in Orlando, Florida.

'Ons langverwachte Canopy by Hilton-merk komt voort uit uitgebreid marktonderzoek en biedt een frisse kijk op een horeca-ervaring', aldus Nassetta. 'We zagen een mogelijkheid om niet alleen de lifestylemarkt te betreden door een nieuw merk te ontwikkelen, maar ook om deze categorie te herdefiniëren door een meer toegankelijk lifestylemerk te creëren. We vonden het belangrijk om minder nadruk te leggen op kostbaar design en om te leveren wat de doelgroep wil: een comfortabel verblijf dat bruist van energie'.

Canopy by Hilton vertegenwoordigt een nieuw hotelconcept met volgens eigen zeggen veel groeipotentie, een duidelijk aanbod voor gasten en een duurzaam bedrijfsmodel. Hilton Worldwide focust zich op een nieuwe doelgroep, die niet alleen is gebaseerd op demografische gegevens, maar vooral op grond van voorkeuren en wensen.

'We hebben een merk geïntroduceerd waarin de mentaliteit van de moderne reiziger en het creëren van een positief verblijf centraal staan', zei John T.A. Vanderslice, global head, luxury & lifestyle brands, Hilton Worldwide. 'Canopy is het nieuwe hotel dat energie, een eenvoudige, gastgerichte service, doordachte lokale keuzes en comfortabele ruimtes biedt, zodat gasten zich beter voelen'.