AF&BM duikt in dranken

AF&BM duikt in dranken

De eerste bijeenkomst dit jaar van de Association of Food and Beverage Management ging over de vloeibare component van het vakgebied van f&b managers: beverages. De leden van AF&BM waren te gast bij kersvers F&B Professional of the Year, Yuri Dries in Huis ter Duin.

De aanwezigen bogen zich onder leiding van AF&BM partners Diageo, Vinites en Heineken over dranken gerelateerde vragen als 'Wat doet Vodka in een wijnglas?', ' Moet je tegenwoordig serieus rekening houden met een theesommelier?'en 'Wordt de Sparkling Sake het nieuwe terrasdrankje van 2014?'.

Er was een tapworkshop en Fabulous Shakerboys gingen aan de slag met coffee cocktails. De bijeenkomst werd voorafgegaan door de ALV van AF&BM.

De AF&BM telt ruim 125 leden en organiseert kwalitatief hoogwaardige netwerkbijeenkomsten voor F&B eindverantwoordelijken door F&B eindverantwoordelijken.