Best Western Gouda beste van de groep en winnaar Traveller' Choice

Best Western Gouda beste van de groep en winnaar Traveller' Choice

Voor het tweede jaar op rij mag Best Western Gouda zich het beste Best Western hotel van Nederland noemen. Ook ontving het hotel een Tripadvisor Travellers'Choice award 2015.

Jaarlijks worden alle Best Western hotels in Nederland gecontroleerd op de internationale eisen die Best Western stelt op het gebied van onderhoud, kwaliteit, service, personeel, schoonmaak en branding.

Het hotel dat de beste resultaten behaalt, ontvangt de 'Best Western Quality Award'. De feedback van gasten – berekent naar het gemiddelde van alle online reviews van sites als Booking.com, TripAdvisor en Hotels.com – maakt een belangrijk onderdeel uit van de score. Op alle vlakken behaalde het hotel in Gouda de maximale score.

Eigenaren Titus Stoelinga en Marcel Rutten namen de Best Western Quality Award in ontvangst van Wytze van den Berg, Managing Director van Best Western Nederland.

Travellers' Choice award 2015

Naast de Quality Award onderscheiding van behoort Best Western Gouda tot de 1 procent hotels wereldwijd die van reizigers de Tripadvisor Travellers'Choice award 2015 hebben ontvangen.

Naast de Quality Award deelde Best Western meer prijzen uit. Museumhotel Delft ontving de 'Best Investment' award. Het hotel in het centrum van Delft heeft afgelopen jaar ruim 1 miljoen euro geïnvesteerd in de renovatie van haar kamers,  badkamers en algemene ruimtes.

Resultaat van deze verbouwing is een significante stijging van de ADR van het hotel. Daarnaast is de waardering van de gasten al in korte tijd terug te zien door de stijging van een 7,8 naar een 8,2 op verschillende review websites.

De 'Best Rewards performance' award is voor Best Western Delphi Hotel in Amsterdam. Zij laten bijna een verdubbeling in de ledengroei binnen het loyaliteitsprogramma Best Western Rewards zien. Best Western Blue Square in Amsterdam ontving de 'Best Revenue performance' vanwege een omzetstijging via het Best Western reserveringssysteem van bijna 33 procent.