Ibis vernieuwt in budgetsegment

Ibis vernieuwt in budgetsegment

AccorHotels, met zo'n 1.850 vestigingen wereldleider in het segment  budgethotels, opent het meest recente ibis-hotel van de nieuwste generatie voor in Rijsel.

Drie jaar na de oprichting van de merken ibis, ibis Styles en ibis budget blijft de groep inzetten op een moderne uitstraling, het kenmerk van haar economy-segment. 'Tussen 2011 en 2014 is er bij de ibis-merken veel veranderd op het vlak van design en comfort, maar ook wat het digitale aspect betreft. Een goed gevoel, een moderne uitstraling en eenvoud tegen de beste prijs zitten nu integraal in de structuur en beantwoorden aan de verwachtingen van onze gasten. Wij blijven voortdurend innoveren om onze positie als dé wereldwijde referentie in het economy-segment te consolideren', vertelt Frédéric Fontaine, SVP Global Marketing. De vernieuwing van de gemeenschappelijke hotelruimtes wordt voortgezet, met een honderdtal bijkomende hotels per jaar.

Sweet Room
In 2015 introduceerde ibis de ‘Sweet Room by ibis’ het nieuwe kamerconcept. Met het nieuwe kamerconcept (inclusief badkamer) wil de keten de reizigers een originele ervaring bieden met een ontwerp en materialen die geïnspireerd zijn op het top-endsegment. In Hambug en Rotterdam bieden hotels de ‘Sweet Room by ibis’ en nu is daar Rijsel aan toegevoegd.