Van der Valk wil meer events

Van der Valk wil meer events

Van der Valk wil meer evenementen naar haar locaties lokken. De horecagigant heeft hiervoor een speciale website gemaakt: Valkevents.com. Van der Valk - na McDonald's het grootste horecabedrijf van Nederland - wil zo de aandacht vestigingen op haar faciliteiten voor evenementen. Zeven Nederlandse Van der Valk-locaties zijn te boeken via de nieuwe site.

‘Zeker bij de Van der Valk hotels die nu gebouwd of herbouwd worden, die worden echt als eventlocatie gepositioneerd. We hebben bijvoorbeeld net een nieuwe locatie in Hoorn geopend, waar we zelf zakelijke evenementen organiseren en zijn we nu druk bezig met de opening van het nieuwe hotel in Tiel, waar de focus echt op congressen ligt,’ aldus Robbert Weddepohl, sales director Van der Valk International. Deze laatste tak heeft het initiatief genomen voor de event-website.

Van der Valk International is de overkoepelende organisatie van verschillende Van der Valk-vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Spanje en de Nederlandse Antillen.

‘Als je facilitair alles in huis hebt voor events – locaties, zalen, catering – maar je wilt je opdrachtgevers meer bieden, dan ga je op zoek naar partners die jou kunnen aanvullen.’  De partners zijn AT Bookings, voor entertainment en conceptuele voorstellen en Twoppy voor het creëren van mobiele event apps.

All-inclusive meetings

‘Met de komst van de website komt de focus meer te liggen op het gezamenlijk optrekken bij de ontwikkeling en uitvoer van een all-inclusive meeting of event, voor bedrijven én particulieren. Ook wordt het op deze manier mogelijk om binnen 24 uur een volledige offerte uit te brengen,’ besluit Weddepohl.

Op valkevents.com vinden opdrachtgevers een keur aan mogelijkheden  die de deelnemende hotels te bieden hebben. De hotels bieden daarnaast passende offertes op maat voor elke wens en elk budget.