AF&BM duikt in de wereld van 'blurring'

AF&BM duikt in de wereld van 'blurring'

Grenzen tussen foodkanalen verdwijnen. Dat is uitgangspunt bij de themabijeenkomst Horeca vs Retail van netwerkorganisatie AF&BM (Association of Food&Beverage Management) op maandag 12 oktober.

Supermarkten verkopen producten voor consumptie on the go of richten foodhoekjes met zitplaatsen in. Toprestaurants op hun beurt verkopen hun producten in een winkelhoekje voor thuis.

AH to go is een blurconcept op zich. De klant kan er immers terecht voor boodschappen, maar ook voor versnaperingen om dadelijk van te genieten. Maar zelfs de scheidslijn tussen non-food en foodservice begint te vervagen.

‘Tijdens onze bijeenkomst komen verschillende professionals aan het woord’, zegt voorzitter van de AF&BM René Giel. ‘Anique Grievink en Ubel Zuiderveld van FSIN gaan in op het thema Blurring. Rein Rambaldo van De Horecafabriek en Mama Kelly in Den Haag gaat in op conceptontwikkeling. Hoe je retail in de horeca gaat integreren en visa versa.’

De bijeenkomst vindt plaats bij Sligro op het Forepark in Den Haag. Aanmelden staat open voor leden van de AF&BM en kan via de site.