Regardz breidt klantenservice uit met WhatsApp

Regardz breidt klantenservice uit met WhatsApp

Regardz, aanbieder van vergader- en congreslocaties door heel Nederland, breidt haar klantenservice uit met WhatsApp.

Klanten die vragen hebben over een locatie, een reservering of iets anders, kunnen door middel van WhatsApp direct contact opnemen met de organisatie. 'We vinden het belangrijk om op een laagdrempelige manier in contact te zijn met onze klanten en gasten' aldus Luc van Bussel, CEO van Regardz Hospitality Group. 'Dit is juist een van de voordelen van WhatsApp. Als iemand nu dus een vraag, opmerking of klacht heeft, kan dit heel eenvoudig direct via WhatsApp doorgegeven worden. We zijn de de eerste in de branche die dit aanbieden.'

Regardz Online

Begin dit jaar lanceerde Regardz boekingssysteem Regardz Online. Daarmee kunnen vergaderruimtes direct online worden gereserveerd en is het wachten op een offerte met prijs en beschikbaarheid verleden tijd. De nummer 52 uit de Misset Horeca Top 100 van grootste bedrijven en merken claimt dat het ook daarin de eerste is in de branche die dit mogelijk maakte.