245 TripAdvisor Certificates of Excellence voor NH Hotel Group

245 TripAdvisor Certificates of Excellence voor NH Hotel Group

NH Hotel Group heeft van beoordelingssite TripAdvisor wereldwijd 245 TripAdvisor Certificates of Excellence ontvangen. Dit is een stijging van 57 certificaten ten opzichte van 2015.

In twee jaar tijd heeft NH Hotel Group het aantal hotels en restaurants dat een certificaat heeft ontvangen bijna verdubbeld, van 130 certificaten in 2014 naar 245 certificaten in 2016.

In Nederland hebben 18 hotels en 3 restaurants van NH Hotel Group de onderscheiding gekregen:

NH Amersfoort, NH Amsterdam Centre, NH Amsterdam Noord, NH Arnhem Rijnhotel, NH Atlantic, NH Capelle, NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky, NH Conference Centre Koningshof, NH Conference Centre Leeuwenhorst, NH Den Haag, NH Groningen, NH Maastricht, NH Marquette, NH Museum Quarter, NH Sparrenhorst, NH Utrecht, NH Waalwijk en nhow Rotterdam.

Ook Bistro ’t Gerecht, onderdeel van NH Hotel de Ville in Groningen,nhow BAR/KITCHEN, gevestigd in nhow Rotterdam, en restaurantd’Vijff Vlieghen in Amsterdam, hebben het certificaat toegekend gekregen.

Vijfjarenplan

Sinds 2014, toen NH Hotel Group haar strategisch vijfjaren plan lanceerde, is een significante stijging te zien in de waardering van hotelgasten, met name in de hotels waar de kwaliteit van het product en de services verder zijn geoptimaliseerd.

De populariteit onder gasten wordt weerspiegeld in het aantal keer dat hotels van NH Hotel Group te zien zijn als ‘topbestemming’ op TripAdvisor wanneer bezoekers een zoekopdracht invullen.

Indicator voor kwaliteit

De TripAdvisor Certificates of Excellence, uitgereikt door de grootste reiscommunity ter wereld, zijn een goede indicator voor de kwaliteit, service en ervaring die bedrijven aan hun gasten bieden.

Om voor deze onderscheiding in aanmerking te komen, moeten hotels en restaurants onder meer gedurende twaalf maanden een beoordeling krijgen van ten minste vier uit vijf sterren op TripAdvisor.