Ibis organiseert Sleepathon op Snapchat

Ibis organiseert Sleepathon op Snapchat

Ibis Styles en Ibis budget lanceren op zaterdag 29 oktober de Ibis Sleepathon. Deze innovatieve digitale wedstrijd vindt plaats op het @ibishotels Snapchat account.

Om deel te nemen aan de Sleepathon moeten deelnemers snapshots maken van zichtzelf in slaappose. Na de Planking, Pottering en Vadering trends op internet, lanceert Ibis nu Sleeping. Met de Sleepathon maken deelnemers snaps van zichzelf in een slaappose op de meest gekke en onverwachte plekken.

De competitie

Om mee te doen aan de competitie en om de Sleepathon te voltooien, moeten 'sleepathoners': Ieder uur een snap van zichzelf nemen in een slaappose, een Snapchat tijdfilter toevoegen en de snap sturen aan het @ibishotels Snapchat account. De Sleepathon begint om 10 ‘s ochtends en eindigt om 10 ‘s avonds. Dat is in totaal 12 uur met 12 snaps in 12 slaapposities waarmee de deelnemers 12 overnachtingen in ibis, ibis Styles en ibis budget wereldwijd kunnen winnen.

Jongeren

Antoine Dubois, van AccorHotels ligt toe: ibis focust zich al jaren op het creëren van innovatieve en verrassende online acties. De Sleepathon is een goed voorbeeld van hoe de merken de interactie met jongeren opzoeken en zo de bekendheid onder deze generatie vergroot.'

Internationaal event

Sleepathon by ibis is een internationaal event dat plaatsvindt in meerdere Europese landen (Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Portugal, Polen, Nederland en België), Afrika en Azië.

AccorHotels telt meer dan 3.940 hotels in 92 landen, waaronder de ibis, ibis Styles en ibis budget merken.