nieuws

NFON introduceert hotel- en hospitality-oplossing Nhospitality in Nederland

Hotel 1190

NFON maakt bekend dat cloudtelefonieoplossing voor de hotel- en hospitalitybranche Nhospitality nu ook in de Nederlandse markt beschikbaar is.

NFON introduceert hotel- en hospitality-oplossing Nhospitality in Nederland

NFON AG, een van ‘s werelds toonaangevende leveranciers van cloudtelefoniesystemen, lanceerde de op de hospitalitysector toegespitste oplossing vorig jaar maart in thuismarkt Duitsland. Sindsdien namen diverse hotelketens de oplossing al in gebruik, waaronder de Star Inn Hotels.

Nhospitality is hier beschikbaar via Zetacom, exclusief distributeur van NFON in Nederland. Dick Dompeling, directeur van Zetacom zegt: ‘Ook in Nederland is de vraag naar verwachting groot.’

Brug tussen telefonie en PM-oplossingen

Nhospitality communiceert tussen het NFON-telefoniesysteem en andere door hotels en ruimteverhurende organisaties gebruikte systemen, waaronder meer dan 160 Property Management (PMS) systemen en een aantal andere hotelomgevingen. Jürgen Städing, Chief Product Officer bij NFON AG: ‘Nhospitality faciliteert alle belangrijke functies, waaronder Guest Messaging, meertalige wake-up calls, facturering, check-in/uit en Service Tracking. Bij Service Tracking kan een medewerker via een mobiel apparaat een kamer de status ‘schoon’ geven of een wens of klacht van een gast doorgeven.’

Ook kunnen gasten gebruikmaken van tablets, met toegang tot gast-directories, waarin telefonie is geïntegreerd. De gast applicatie maakt innovatieve en nieuwe diensten op elke tablet mogelijk.

Flexibele dienstverlening op maat

‘Hoogwaardig service begint met goed functionerende communicatie, zeker in de Hospitality-branche’, licht Dompeling verder toe. ‘Met Nhospitality zijn medewerkers niet gebonden aan een vaste plek en altijd bereikbaar via een vast nummer. Zo kunnen zij snel reageren op de behoeften van gasten en diensten zoals roomservice of housekeeping efficiënt verlenen. Hotels kunnen bovendien individuele pakketten creëren voor hun gasten, en zich zo goed onderscheiden van hun concullega’s.’

Als enige systeem in de wereld maakt Nhospitality onderscheid tussen administratieve- en gastaansluitingen en zijn gebruiksafhankelijke kostenmodellen zoals pay-per-use mogelijk. De oplossing is in samenwerking met het Nederlandse softwarebedrijf EuroFLuxo ontwikkeld. De gebruikersinterface is Nederlandstalig.

Het cloudtelefoniesysteem van NFON onderscheidt zich door zijn hoge besparingspotentieel, automatische updates, eenvoudige bediening en hoge beschikbaarheid. Er is geen contract nodig en afrekenen gebeurt op basis van in gebruik zijnde aansluitingen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels