Misset Horeca en Oostwegel Collection organiseren Masterclass Gastbeleving  

Misset Horeca en Oostwegel Collection organiseren Masterclass Gastbeleving  

Hoe zorg je ervoor dat de route die een (potentiële) gast aflegt, van de intentie om 'iets' te boeken tot de 'day after', een geweldige ervaring wordt?

Deze route (ook wel customer journey genoemd) komt er niet vanzelf. Er zit een complete gedachtegang achter, die zorgvuldig is uitgedacht. Alles is erop gericht om de gast een geweldige ervaring mee te geven, zowel voor- als achter de schermen. Dit alles met als doel dat je gast vertrekt als ambassadeur. Je verhaal doorvertelt, maar ook zelf terugkomt.

Misset Horeca organiseert samen met de Oostwegel Collection, Inspired Hotels & Restaurants op 9 oktober 2017 een eendaagse masterclass Gastbeleving. Deelnemers worden in één dag ondergedompeld in het verhaal van Oostwegel Collection en leren hoe bij hen de customer journey wordt ingevuld. Je stapt uit de dagelijkse bezigheden en maakt ruimte voor nieuwe ideeën en inspiratie, vanuit de sprekers maar ook vanuit de andere deelnemers. Je leert hoe je gasten nog beter kunt bedienen en het imago van je organisatie versterkt.

Programma en sprekers:

Inleiding Oostwegel Collection

masterclass gastbeleving
Camille Oostwegel sr.

Camille Oostwegel sr., eigenaar Oostwegel Collection zal inleiden met algemene informatie over de uizen van de Oostwegel Collection. Oostwegel begon met vier werknemers in zijn eerste restaurant. Diverse monumenten in Maastricht en omgeving volgden. Vandaag de dag bestaat de onderneming uit 3 hotels en 8 restaurants (Château Neercanne, WinselerHof, Château St. Gerlach en Kruisherenhotel Maastricht) waar in totaal circa 350 medewerkers werken.

De Customer Journey

masterclass gastbeleving
Camille Oostwegel jr.

Camille Oostwegel jr., directeur Business Development weet alles over de Customer Journey. Na de Hoge Hotelschool Maastricht volgde Camille de studie 'Master in Hospitality Management' en het Starwood’s Graduate Management Program. In New York werkte hij op het internationale hoofdkantoor van Starwood Hotels & Resorts. Sinds juli 2015 is hij verantwoordelijk voor de strategie en uitvoering van Marketing, PR, Sales & Revenue Management voor alle huizen van Oostwegel Collection.

Welkomstbeleving

masterclass gastbeleving
Harmen Silver

Harmen Silver, directeur/gastheer Château St. Gerlach vertelt alles over een warm welkom. Na studies Facility Management in Amsterdam en aan de Cornell University in Ithaca, NY heeft Silver op diverse posities gewerkt bij verschillende hotels. Silver werkt ruim 1.5 jaar met veel plezier op Château St. Gerlach.

Hoe verras je je gasten keer op keer?

masterclass gastbeleving
Peter Harkema

Peter Harkema, directeur/Gastheer Château Neercanne groeide op in het Groningse dorp Winsum en deed zijn eerste horecaervaring op als 13 jarige. Na de Hoge Hotelschool Den Haag volgde een opleiding tot vinoloog aan de wijnacademie. Peter begon bij restaurant De Echoput en was werkzaam in de keuken, bediening en op kantoor. Daarna volgde Landgoed Lauswolt. Samen met zijn echtgenote Ans voert hij inmiddels ruim 32 jaar de directie in restaurant Château Neercanne.


Reputatie- & verwachtingsmanagement

masterclass gastbeleving
Bastiaan Klomp

Bastiaan Klomp, directeur/Gastheer Kruisherenhotel Maastricht, Bastiaan Klomp ging in zijn geboortestad Maastricht naar de Hoge Hotelschool. Bij Hotel Beaumont werd Bastiaan in 2004 F&B Manager. Bij Holland Casino Valkenburg, Venlo en Eindhoven werd zijn carrière vervolgd. Sinds 2010 is Bastiaan actief voor de familie Oostwegel. Na vier jaar WinselerHof, startte hij op 1 april 2014 in KruisherenHotel Maastricht als Directeur-Gastheer.

Begeleiding van zakelijke groepen en huwelijken

masterclass gastbeleving
Stefan Hazen

Stefan Hazen, directeur/Gastheer Hotel Winselerhof zal vertellen wat belangrijk is voor gasten op dagen dat ze buitenshuis belangrijke dagen doorbrengen. Tijdens zijn stage op Aruba bij The Westin Aruba Resort kwam de commerciële kant in hem naar boven. Na diverse functie bij o.a. Hotel- & Leisuregroep Zuid-Nederland, Hoteliers.com, Golfhotel Brunssum kwam hij in contact met de familie Oostwegel en is nu drie jaar werkzaam als directeur/gastheer bij de Winselerhof.

Kernwaarden en Talent Factory

Inge Kluyt

Inge Kluyt, hoofd Personeel & Organisatie biedt 'bestrijdingsmiddelen voor de War for Talent'. Inge studeerde in 1994 af aan de Hogeschool Zuyd in Sittard/Personeel & Arbeid en vervolgde deze opleiding met een studie Bedrijfskunde. Sinds 2012 is Kuyt bij Camille Oostwegel werkzaam als Hoofd Personeel & Organisatie.

Deelnemen aan de Masterclass Gastbeleving

De Masterclass vindt plaats in Château St. Gerlach in Valkenburg aan de Geul. Abonnees van Misset Horeca betalen €159 p.p., Niet-abonnees €199 p.p. Boek een overnachting (€150 incl. ontbijt) bij Château St. Gerlach en combineer de masterclass Gastbeleving met een bezoek aan de BBB Maastricht (9 t/m 11 oktober).