nieuws

Golden Tulip Zevenbergen: nieuwe gm en vernieuwde kamers

Hotel 3284

Golden Tulip Zevenbergen bestaat dit jaar 15 jaar en begint 2018 met een frisse start. Zo kregen de kamers, gangen en vergaderzaal een complete restyling, geheel passend in de nieuwe look en feel van het merk Golden Tulip. Daarnaast werd Severine Brengard benoemd tot general manager.

Golden Tulip Zevenbergen: nieuwe gm en vernieuwde kamers

De kamers, gangen en vergaderzaal van Golden Tulip Zevenbergen zijn flink onder handen genomen. Zo zijn de standaard kamers voorzien van nieuwe vloerbedekking, gordijnen, fauteuils en behang met afbeeldingen van het Nederlandse landschap. De luxere kamertypes, Junior Suites en Deluxe kamer zijn voorzien van een Nespresso koffiemachine. De vergaderzaal kreeg een nieuwe pvc vloer. Daarnaast zijn alle gangen en trappenhuizen voorzien van een nieuwe vloerbedekking en verf.

Nieuwe general Manager

Na het vertrek van de voormalige hotelmanager heeft Severine Brengard, hiervoor sales manager van Golden Tulip Zevenbergen, deze functie per 1 november 2017 overgenomen. Ook wordt het team sinds kort versterkt met Sales Manager Mirjam Posthuma. Zij was jaren werkzaam op het regionale kantoor van Louvre Hotels Benelux.

Naast de restyling van de kamers blijft Golden Tulip Zevenbergen ook constant vernieuwen en werken aan kwaliteit en service. Gasten hechten steeds meer waarde aan beleving en het inspelen op individuele behoeftes wordt belangrijker. ‘We kennen onze gasten en hun persoonlijke wensen heel goed. Zo zitten we bijvoorbeeld vlakbij industriegebied Moerdijk. Daardoor hebben we vaak gasten die overdag willen slapen, gevarieerd willen eten van een snelle maaltijd tot een 3-gangen diner, extra vroeg willen ontbijten of juist laat willen uitchecken’, aldus general manager Brengard. ‘Naast een zakelijke doelgroep hebben we ook veel gasten die ons hotel als uitvalbasis gebruiken voor tripjes naar Breda, Willemstad, De Biesbosch of de Efteling’, vervolgt Brengard.

Nieuwe merkstrategie

Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.
Kijk hieronder de nieuwe merkfilm van Golden Tulip:

Over Golden Tulip Zevenbergen

Het viersterren Golden Tulip Zevenbergen ligt gelegen op loopafstand van het centrum van Zevenbergen en dichtbij steden als Antwerpen en Breda. Hierdoor is het hotel geschikt voor zowel zakenreizigers als recreatieve gasten. Het hotel beschikt over 75 kamers en suites, allemaal voorzien van gratis wifi, klimaatbeheersing, een flatscreentelevisie, bureau en kluis. De kamertypen variëren van Superior-kamers tot Executive-suites (voorzien van jacuzzi en een apart zitgedeelte), waardoor voor elk type verblijf en elke verblijfsduur een passende kamer is. Voor lunch en diner kunnen gasten terecht in De 7Bergsche Hoeve. Het restaurant ligt gelegen in een karakteristieke boerderij en serveert lunch en diner van 12:00 tot 21:00.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip

Met circa 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Louvre Hotels Group is in alle segmenten – van 1 tot en met 5 sterren – vertegenwoordigd. De keten voert de merken Première  Classe,  Campanile,  Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip. Bovendien behoren de merken van het Sarovar-netwerk in Indië ook tot de groep net als de 4 Chinese merken Metropolo, Jin Jiang, Bestay en Goldmet Inn. Sinds 2 jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Holdings, de op vier na grootste hotelketen wereldwijd. Golden Tulip  is  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft circa 300 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (30  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).

Louvre hotels staat met een omzet van 163,4 miljoen euro op plek 10 in de Misset Horeca Top 100 Grootste Bedrijven en Merken.

Foto's

Reageer op dit artikel