GuestCompass: hotels bieden gasten individueel advies

GuestCompass: hotels bieden gasten individueel advies

GuestCompass werkt vanaf nu samen met chef Jurriaan Momberg, initiatiefnemer van The Syrian Chefs. Regelmatig zal Momberg in Amsterdam restaurants onder de radar bezoeken en daar een review over plaatsen in de webapp.

Gebruikers van GuestCompass in de Amsterdamse hotels kunnen zo kiezen voor een echte local ervaring.

Enkele van de GuestCompass leden in Amsterdam zijn: Het American Hotel, Hotel Die Port van Cleve, Hotel Notting Hill en het Lloyd Hotel. Zij kunnen met de app hun gasten zelf informeren en keuzes aanbieden die bij hen passen. Er wordt ook rekening gehouden met de verschillende type hotels en hun specifieke gasten. Zo kan de hotelgast op vakantie meer genieten en beleven.

GuestCompass staat voor online gastbeleving en faciliteert hotels om onder eigen naam en merk online contactmomenten op te bouwen met de gast. Veel hotels laten gasten automatisch binnenkomen op GuestCompass als ze ingelogd hebben op het wifi netwerk. Hotels bieden vaak informatie over het hotel (tijden ontbijt, het eigen restaurant, weerbericht) en gasten kunnen via de app vaak contact leggen met de receptie. Soms kun je een wake-up call instellen.

GuestCompass gebruikers zijn onder andere: Eden Hotels, Hampshire Hotels, WIN Hotels, Fletcher Hotels en AEON Plaza Hotels.

Chef Jurriaan Momberg: ‘Online gastbeleving is onmisbaar tegenwoordig. Er zijn al genoeg online lijsten en aanbevelingssites van restaurants in Amsterdam. Dus dat is niet de insteek. Via de webapp van GuestCompass krijg je een persoonlijke keuze uit alle mogelijkheden.’

‘Ik wil graag meer vertellen over de restaurantjes die niet in de top 10 van vergelijkingssites staan. Plekjes waar de chefs in hun vrije tijd gaan eten. Waar je locals kunt vinden die de drukte van de binnenstad ontvluchten. Ik kan niet wachten om mijn favoriete tentjes onder de bezoekers van onze hoofdstad aan te bevelen.’

De samenwerking met Momberg sluit aan op de ambitie van de app om samen met hotels het online serviceniveau te verhogen. Met gastenwebapp van GuestCompass kunnen hotels hun gasten zelf informeren en keuzes aanbieden die bij hen passen. Er wordt ook rekening gehouden met de verschillende type hotels en hun specifieke gasten. Zo kan de hotelgast op vakantie meer genieten en beleven.

>> Nooit meer iets missen van Misset Horeca? Laat het magazine op je deurmat ploffen