artikel

Track record: Jeroen de Zeeuw

Restaurant

Het meest opmerkelijke moment dat tot stand is gekomen via sociale media, moet voor Jeroen de Zeeuw nog plaatsvinden. Wel vindt hij het erg leuk om van mensen te horen dat ze hem volgen en hem kennen van Twitter of Facebook. Over zijn eigen optreden is hij aardig te spreken, zo laat hij weten in zijn Track record. De Zeeuw geeft zichzelf een 7,5. ‘Maar het kan altijd beter.

Track record: Jeroen de Zeeuw
Track record: Jeroen de Zeeuw

Social media-paspoort
Twitter: @JeroendeZeeuw 2898 volgers
Facebook: 2017 vrienden
LinkedIn: 430 connecties
Favoriete app: Evernote

Is actief met social media, omdat…

‘Het veel commerciële voordelen heeft, je op deze manier mensen op de hoogte kunt houden over waar je mee bezig bent, je op de hoogte blijft van ontwikkelingen en interessante discussies kunt volgen. Ook achter de schermen gebeurt op Twitter veel per DM (direct message).

Wat zijn de zakelijke voordelen van het social media-gebruik?

‘Een groot netwerk opbouwen, veel mensen ook daadwerkelijk face-to-face ontmoeten en daar leuke opdrachten aan overhouden.’

Geeft zichzelf het rapportcijfer, omdat…

‘Een 7,5 omdat het altijd beter kan!’

Heeft voor de komende periode de ambitie…

‘Mijn eigen bedrijf (www.jeroendezeeuw.eu) verder uit te bouwen, mooie culinaire avonden te organiseren, mezelf breder te ontwikkelen en hopelijk volgend jaar open te gaan met een eigen restaurant.’

Meest opmerkelijke moment tot stand gekomen via sociale media?

‘Dat is niet echt vast te zetten op één moment. Het is altijd leuk dat mensen zeggen dat ze je kennen van Twitter en Facebook, toch een teken dat je gevolgd wordt….’

Mijn geheimtip is?

‘Wees vooral jezelf en maak je niet druk om wat anderen van je vinden of denken!’