Sterrenchefs steeds vaker in zee met automerk

Sterrenchefs steeds vaker in zee met automerk

Sterrenchefs en automerken duiken steeds vaker de koffer in voor een dual-branding campagne. Na Jonnie en Therese de Boer met de Jaguar en Sergio Herman met Landrover komt nu Paul van der Bunt met Bentley.

De chefs zijn alledrie verbonden aan een luxe automerk, met het credo ‘de auto staat voor kwaliteit, elegantie, betrouwbaarheid, net als ons restaurant’. Van der Bunt introduceert nu zijn Bentley/prestige menu, waarbij de gast wordt opgehaald en weggebracht in de luxe auto.

In het e-magazine van Restaurant de Leuf is te lezen: ‘Bentley en Rolls Royce zijn toonaangevend voor het beste en elegantste dat de automobielwereld te bieden heeft. Zo staat ook de Leuf synoniem voor de allerbeste producten en de meest verrassende gerechten als het om gastronomie gaat.’

Yanine Lubbinge van Jaguar Nederland zei al eerder bij de samenwerking tussen Jaguar en de Librije dat beide bedrijven samenwerken omdat ze voor dezelfde waarden staan: ‘Beide bedrijven staan voor een hoge kwaliteit. De gast moet verwend worden en een pure beleving ondergaan.’