Kwaliteitsschild voor Boshuys Hermitage

Kwaliteitsschild voor Boshuys Hermitage

Restaurant Boshuys Hermitage, nummer één in de Misset Horeca Terras Top-100, heeft het eerste kwaliteitsschild voor het schenken uit kleine flesjes gekregen van de Nederlandse frisdrankenindustrie en de Nederlandse groothandels.

Boshuys Hermitage won eerder dit jaar de ‘Fris verdient een flesje’-trofee 2010 en pakte de nummer één positie in de Terras Top-100 van Misset Horeca.

‘We zijn heel blij dat we dit kwaliteitsschild mogen voeren. We willen een goed gastheer zijn voor onze gasten en daar hoort fris schenken uit de kleine horecafles wat ons betreft bij’, aldus eigenaar Dick van Ostaden van Boshuys Hermitage.

Van Ostaden vervolgt: ‘Fris uit een flesje smaakt beter, is altijd vers en het is hygiënischer. Daarbij blijkt uit onderzoek dat fris geserveerd in een flesje het uitgevoel van de consument verhoogt. Daar dragen wij natuurlijk graag aan bij’.

Volgens campagneleider Jacques Boonekamp van ‘Fris verdient een flesje’ zet op dit moment 45 procent van de horecaondernemers zijn gasten een horecaflesje voor. ‘Wij zouden graag zien dat dit meer wordt, want met fris uit een flesje krijgen gasten in de horeca pas echt wat zij verdienen’, aldus Boonekamp.