De Leuf investeert fors in nieuwe site

De Leuf investeert fors in nieuwe site

Restaurant De Leuf in het Limburgse Ubachsberg heeft een compleet vernieuwde site. Het sterrestaurant met kansen op een tweede Michelinster later dit jaar, investeerde voor maar liefst 25.000 euro in nieuwe webpagina's.

De nieuwe website, www.deleuf.nl, is een site waarbij bezoekers ‘vast worden gehouden op de pagina en veel kijkplezier krijgen’, zo laat eigenaar Paul van de Bunt van De Leuf weten.

Van de Bunt investeerde voor 17.500 euro in webdesign en –hosting. Fotografie en teksten kostten hem nog eens 7.500 euro. ‘Wij zijn van mening dat internet dé marketingtool van deze tijd is. Je kan op elk gewenst tijdstip – 24 uur per dag, 365 dagen per jaar – je restaurant bij jouw doelgroep presenteren. Op termijn is het zeker rendabel’, aldus Van de Bunt.

Restaurant De Leuf (M*L27GM17) behoort bij een van de betere restaurants van ons land. De eetgelegenheid beschikt over één Michelinster en staat op de nominatie om een tweede te krijgen, zo meldt de jongste Michelingids. In Lekker vinden we De Leuf terug op plaats 27 en GaultMillau geeft De Leuf zeventien punten.