Smulweb.nl meldt dat het aantrekken van de DinerJaarkaart past in de strategie om de voornaamste culinaire website van Nederland te zijn en te blijven.
‘Smulweb is niet alleen een bijzonder grote en actieve community rond koken en recepten. Onze leden schrijven ook steeds meer prachtige verhalen over de restaurants die ze bezocht hebben’, aldus Michiel Slegt van Smulweb.
Bij de DinerJaarkaart zijn op dit moment zevenhonderd restaurants aangesloten. Ongeveer honderdduizend Nederlands hebben zo’n kortingskaart, meldt Smulweb in een persbericht.
Verdubbelen
Slegt: ‘We willen het aantal aangesloten restaurants binnen een jaar verdubbelen. Het eerste jaar krijgen onze leden allemaal gratis een DinerJaarkaart. Daarmee is het voor veel restaurants aantrekkelijk om zich aan te sluiten bij de DinerJaarkaart’.
Het concept DinerJaarkaart is sinds 1999 actief in Nederland. De meer dan honderdduizend houders van de kaart krijgen op kortingsdagen 25 procent korting op de rekening bij ruim zevenhonderd restaurants. Smulweb heeft ruim 400.000 leden en gemiddeld 900.000 unieke bezoekers op de site www.smulweb.nl.