FNV Horeca hoofdsponsor nieuwe show Herman den Blijker

FNV Horeca hoofdsponsor nieuwe show Herman den Blijker

Milen van Boldrik, bestuurslid van FNV Horeca, heeft een vaste rol in het nieuwe programma van Herman den Blijker, Herman's Restaurant School. De eerste uitzending hiervan is dinsdag 30 augustus te zien bij RTL4. FNV Horeca is de hoofdsponsor van het programma.

Het is dit keer geen afvalrace of een realityserie; het programma biedt mensen een kans op een baan in de horeca. Milen van Boldrik heeft naast Herman den Blijker en de Rotterdamse horecaondernemer Casper van Beek (bekend van Uit de keuken van Branco

en van Grand Café Branco) een rol in de show. Ze helpt de kandidaten aan een baan in de horeca.

FNV Horeca

FNV Horeca wil met deze sponsordeal haar naamsbekendheid vergroten zodat werknemers in de horeca weten dat ze bij de bond terecht kunnen. Ook wil de vakbond zo een andere kant van zichzelf laten zien.

In het programma treedt Milen van Boldrik op als loopbaan- en mentale coach voor de kandidaten. 'Wij zijn hoofdsponsor omdat we de horeca als mooi vak willen promoten. Daarnaast willen we natuurlijk de kandidaten een kans geven op een leuke baan binnen de branche,' aldus Van Boldrik in een toelichting.