'Grote speler' duikt op Mijn Tent is Top-zaak

'Grote speler' duikt op Mijn Tent is Top-zaak

Het Amsterdamse Brasserie Suisse, vorig jaar deelnemer aan de tv-serie Mijn Tent is Top, is 'opgepikt door een grote speler'. De kans is aanwezig dat het Suisse-concept op meerdere plaatsen komt.

Dat meldt Het Parool. Volgens de Amsterdamse krant gaat het om een grote speler die de Mijnt Tent is Top-zaak heeft opgepikt. De ondernemers Richard Berentzen en Weruscha Kirkegaard willen niet kwijt wie die grote speler is.

De ondernemers laten weten in het begin veel ‘kijkers’ te hebben gehad naar aanleiding van de tv-serie. Die verlieten de zaak dan weer zonder voor- en nagerecht. De lunchkaart, die in het tv-programma een rol speelde, is inmiddels verdwenen.

Dinsdagavond zond RTL de eerste aflevering uit van de nieuwe serie van Mijn Tent is Top. Ruim een miljoen mensen bekeken deze aflevering. Dat zijn er iets minder dan De Wereld Draait Door, maar meer dan Opsporing Verzocht, RTL Boulevard en Nova.

Net als de vorige serie is ook dit jaar Heineken weer sponsor van het programma. Nieuwe sponsor is het Horeca Branche Instituut (HBI). HBI laat weten geld te steken in het programma om met name gastvrijheid en gastheerschap onder de aandacht te brengen.