Studenten Cas Spijkers Academie maken Product van het Jaar

Studenten Cas Spijkers Academie maken Product van het Jaar

Leerlingen van de Cas Spijkers Academie in Boxmeer hebben meegewerkt aan het Product van het Jaar. Studenten van de culinaire opleiding bedachten de drinksoepen van Hot Booster. Dit zelfverwarmende, gezonde product is verkozen tot product van het jaar.

Vier studenten van de Cas Spijkers Academie in Boxmeer bedachten de nieuwe smaken van de drinksoepen. Het zijn honderd procent natuurlijk soepen, zonder kunstmatige toevoegingen en met weinig calorieën, zout en suiker.

Frank Bakkenes, Thijs Griffioen, Peter Beukema en Manuel Jansen van de Cas Spijkers Academie ontwikkelden de soep. Jean Paul Bunschoten begeleide het viertal. Hun soep werd samen met de innovatieve verpakking van FoodCase verkozen tot Product van het Jaar.



De soepen hebben allemaal het predicaat ‘gezond’ gekregen zodat ze binnen ‘de gezonde schoolkantine’ passen. De soep is daarom ook binnenkort te koop op 130 locaties van schoolcateraar Cormet.

Naast Golden Mushroom is Hot Booster ook te krijgen in de smaken: Italian Tomato en Oriental Chicken voor soep en warme choco dranken: Cheeky Choco, Hazelnut Choco en Peppermint Choco. Er is nu tijdelijk ook een variant gluhwein. Sligro heeft de Hot Booster ook opgenomen in het assortiment.