nieuws

The Brasserie op Schiphol meest klantgericht

Restaurant

The Brasserie van HMSHost Schiphol Airport is het meest klantgerichte concept van Schiphol. Het horecaconcept heeft tijdens de Consumer Awards de People Award 2006 gewonnen. De winnaar kwam tot stand na onderzoek onder passagiers.

The Brasserie op Schiphol meest klantgericht

Manager Lex Marinus van het fullservice horecaconcept The Brasserie zegt blij te zijn met zijn de prijs. ‘Het is natuurlijk fantastisch dat het team waar je dagelijks mee werkt zo wordt gewaardeerd en met deze award wordt beloond. Wij zien het zeker als een leuke aanmoediging en kroon op onze geboden gastvrijheid’, aldus Marinus, die de award kreeg uitgereikt uit handen van de bekende tv-personen Irene Moors en Carlo Boszhard.

Zestig verkooppunten
The Brasserie is onderdeel van HMSHost Schiphol Airport, met zo’n zestig verkooppunten de grootste horecaexploitant op de luchthaven Schiphol. Het is een fullservice horecaconcept, geopend voor ontbijt, lunch en diner. Bij The Brasserie werken zo’n dertig mensen. HMSHost is een volledige dochter van Autogrill S.p.A, de wereldwijde marktleider in het bieden van restauratieve voorzieningen op luchthavens, stations, langs snelwegen en in winkelcentra.

Reageer op dit artikel