MCC Communicatie mailt: 'nooit reservering geplaatst

MCC Communicatie mailt: 'nooit reservering geplaatst

MCC Communicatie laat weten nooit een reservering te hebben geplaatst welke niet is nagekomen. In een e-mail reageert Marie Claire Hulshoff op het bericht over het op kosten jagen van restaurants door ze een 0900-nummer te laten bellen. Hulshoff blijft vooralsnog telefonisch onbereikbaar.

Woensdagmiddag om iets over één laat Hulshoff in een e-mail aan de hoofdredactie van Misset Horeca weten geschrokken te zijn over de reacties op de website van Misset.

Dit zou gaan om reserveringsfraude. Mag ik u er op wijzen dat ik NOOIT een reservering heb geplaatst welke ik niet ben nagekomen, schrijft Hulshoff.

Hulshoff: Omdat ik vorige week een diner voor een groot gezelschap heb willen organiseren, heb ik diverse offertes aangevraagd waar ik mogelijk zou willen dineren, omdat de prijzen vandaag de dag in het hogere segment zeer uiteenlopend zijn. Uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt voor een restaurant en de restaurants waar ik voor deze gelegenheid geen gebruik van wilde maken afgezegd of de offerte NOOIT geretourneerd.

Hulshoff gebruikt in de mail aan Misset Horeca de voornaam Marie Claire zonder verbindingsstreepje. In een mail die op 27 maart om 12.40 uur is verstuurd aan een van de betreffende restaurants, heet ze Marie-Claire Hulshoff.

Veel restauranthouders klagen over het feit dat ze het nummer 0900-3338887 moeten draaien om in contact te komen met MCC Communicatie. Hierbij geldt een tarief van 80 eurocent per minuut met een maximum van 40 euro. Volgens de website van de OPTA behoort het nummer 0900-3338887 toe aan VH Media Groep BV. Dit bedrijf was woensdagmiddag telefonisch niet bereikbaar.