‘Voor mij het bewijs dat Twitter werkt’, laat Kunz weten aan MissetHoreca.nl. ‘Ik ben verbaasd over het snelle succes. Heb enkel een tweet de wereld ingestuurd. Kort daarna werd het bericht door diverse volgers geretweet en kreeg ik aanmeldingen binnen’.
Kunz, op twitter actief als @nivenkunz, stak er zelf slechts zo’n twintig minuten in, in het opzetten en volgen van de actie. ‘Het is het bewijs dat Cor Hospes gelijk heeft. Geen tijd mag geen excuses zijn om niet te twitteren.’
De eigenaar van Restaurant Niven in Rijswijk startte zo’n anderhalf jaar geleden met Twitter. Inmiddels heeft hij ruim 1.500 volgers. ‘Eerst zaaien, dan oogsten. Daar gaat het om bij sociale media. Ik doe alles met de iPhone en het kost mij eigenlijk geen tijd.’
Nu Kunz succes heeft met zijn kookstudio denkt hij er aan om zijn restaurant meer te noemen in zijn twitterberichten. ‘Misschien houd ik één tafel apart die ik dagelijks aanbied op twitter, een soort van twittertafel in Restaurant Niven. Het is leuk om te doen en er wordt weer veel over getwitterd’, aldus Kunz die de ‘twafel’–actie nog verder wil uitwerken voordat hij hierme begint.