Peperdure advertentie jegens recensie

Peperdure advertentie jegens recensie

Een restaurant in New York heeft een advertentiepagina van ruim 80.000 dollar in The New York Times gekocht om te kunnen antwoorden op een slechte restaurantrecensie. In de beoordeling kreeg de eetgelegenheid er flink van langs van de recensent.

Eigenaar Jeffrey Chodorow van Kobe Club in New York spreekt van een persoonlijke aanval van beoordelaar Frank Bruni van The New York Times. Bruni schreef eerder deze maand een artikel over een negatieve ervaring in de Kobe Club.

83.916 dollar
Als reactie daarop kocht Chodorow een complete advertentiepagina in The New York Times. De kosten van een reclamepagina bedragen 83.916 dollar. ‘Ik begrijp de teleurstelling van de Kobe Club, maar alle dingen die ik heb geschreven zijn waar’, stelt Bruni in een reactie op de tegenreactie van Chodorow.

Nieuw restaurant
Jeffrey Chodorow bezit 22 restaurants in de VS. In april gaat zijn volgende zaak open, Restaurant Wild Salmon. Bruni heeft laten weten bij een bezoek van dit restaurant zich weer objectief op te stellen.

Zie ook:
Restaurantrecensies onder vuur