nieuws

Vaatwasmachine veroorzaakte koolmonoxide in restaurant

Restaurant

Een vaatwasmachine was donderdagavond vermoedelijk de oorzaak van de koolmonoxide in een Rotterdams restaurant. Het apparaat was niet goed aangesloten, zei een politiewoordvoerster vrijdag. Diverse mensen werden onwel door het gevaarlijke gas. De brandweer mat een concentratie van zes keer de toegestane waarde.

Vaatwasmachine veroorzaakte koolmonoxide in restaurant

In de tapasbar aan de Pannekoekstraat raakten in totaal acht mensen bedwelmd door inademing van het gas. Ook politiemensen die in de zaak waren om de mensen naar buiten te begeleiden, werden onwel. Een van hen moest evenals de gasten ter controle naar een ziekenhuis.

Zie ook:
» Koolmonoxide velt restaurantgasten

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels