Eet.nu: 'Reageren op recensie eenvoudiger

Eet.nu: 'Reageren op recensie eenvoudiger

Eet.nu heeft de reactiemogelijkheid voor restaurateurs aangepast. Volgens de online restaurantgids is het nu nog gemakkelijker om te reageren op recensies van gasten. Ondernemers kunnen ervoor kiezen om publiekelijk of privé te reageren.

De mogelijkheid om te reageren bood Eet.nu al, maar vanaf vandaag is deze mogelijkheid volgens de online restaurantgids prominenter zichtbaar op de website. Restaurateurs zien bij een recensie verschillende knoppen op hun dashboard en restaurantpagina. Een reactie kan publiekelijk of alleen aan de recensent worden gegeven.

Een tweede aanpassing is dat restaurateurs nu ook direct kunnen zien of een recensie al is gecontroleerd door de redactie van Eet.nu. Daarnaast is er gelegenheid een reactie als ‘niet oké’ te bestempelen. Als een ondernemer voor dat laatste kiest, dan betekent dit dat de recensie nogmaals wordt getoetst door Eet.nu.

Eet.nu biedt een overzicht van meer dan 30.000 eetgelegenheden. Bezoekers kunnen een eigen profiel aanmaken, waardoor ze ‘een gezicht’ krijgen. Bij ieder restaurant kan een recensie worden achtergelaten.