Oproep: doe mee aan onderzoek naar social media

Oproep: doe mee aan onderzoek naar social media

FSIN laat onderzoek uitvoeren naar het gebruik van social media in de horeca door een student van NHTV. Voor dit onderzoek vraagt student Tim Schimmel horecaondernemers een korte online enquête in te vullen.

'Sociale media zijn niet meer weg te denken uit ons bestaan, maar wat gebeurt er precies mee in de Nederlandse FoodService branche?', vraagt Schimmel zich af. Dat onderzoekt hij voor het FoodService Instituut Nederland in het kader van zijn afstuderen aan NHTV University of Applied Sciences in Breda.

Schimmel interviewt tientallen bedrijven in de branche en social media experts. 'Naast dit kwalitatieve onderzoek wil ik mijn bevindingen ook kwantitatief onderbouwen met een online enquête gericht op restaurants in Nederland.' Daarom vraagt hij zoveel mogelijk horecaondernemers zijn enquête in te vullen.

In de conclusie van zijn onderzoek wil hij uiteindelijk de sociale kanalen onderling vergelijken.

Klik hier voor de enquete.