nieuws

AF&BM buigt zich over social food

Restaurant

De Association of Food and Beverage Management (AF&BM) organiseert op maandag 18 maart in Hilton Royal Parc Soestduinen een bijeenkomst met als thema ‘social food.

AF&BM buigt zich over social food

De hamvraag tijdens de AF&BM-bijeenkomst op 18 maart is waarom social media niet meer weg te denken is uit de food- en beveragemarkt. Ook zal tijdens de ‘social food’-meeting aan de orde komen welke omzetkansen deze biedt. Onder dagvoorzitterschap van eventmarketeer Rob Captijn (@rcaptijn) zullen verschillende sprekers vanuit hun dagelijkse praktijk laten zien wat de invloed is van social media in de hospitality.
F&B Professional of the Year
Sprekers zijn culinair journalist Astrid Schreuders van Astrids Taste (@Astrids Taste), freelance foodwriter Gerrit Jan Groothedde (@Eetschrijver) en foodblogger Esmee Scholte (@Esfactory).
Gastvrouw van deze bijeenkomst is f&b-manager van Hilton Royal Parc Soestduinen, Iris den Dekker. Zij is onlangs uitgeroepen tot ‘F&B-professional of the year 2013’.
De AF&BM is een club van food and beverage eindverantwoordelijken in de horeca. De bijeenkomst over social food is bedoeld voor leden maar ook voor f&b-managers die interesse hebben om lid te worden. Aanmelden kan door te mailen naar info@afbm.nl of via de website van AF&BM.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels