nieuws

Gast restaurant belandt in ambulance

Restaurant

In restaurant Zoetelief in Den Bosch heeft een gast zich maandagavond in zijn eten verslikt. Een traumahelikopter en twee ambulances moesten er aan te pas komen. Het restaurant werd tijdelijk gesloten.

Gast restaurant belandt in ambulance

De gast die zich verslikte was er zo ernstig aan toe dat de traumahelikopter moest worden ingeschakeld, zo meldt Omroep Brabant. De man is in het ziekenhuis bijgekomen. Hij was dezelfde avond nog stabiel.

Reanimatie
Het ongeluk gebeurde even voor 22.00 uur. Er kwamen zeker twee ambulances op het incident af. Ook werd een traumahelikopter opgeroepen. Ooggetuigen melden dat de gast zich in een oester verslikt zou hebben. De man zat op het terras van het restaurant toen hij zich verslikte. Omstanders grepen meteen in en reanimeerden het slachtoffer. Even later namen de hulpdiensten het over.

Spoed
Het slachtoffer is uiteindelijk met spoed met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Restaurant Zoetelief was vanwege het ongeval tijdelijk gesloten.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels