Nieuwe site Gastvrijheidsgilde

Nieuwe site Gastvrijheidsgilde

Het Gastvrijheidsgilde werkt aan een nieuwe identiteit en heeft ook een nieuwe website bij. Ferdie Olde Bijvank, voorzitter van het gilde: 'Vorig jaar hebben we een nieuw logo en huisstijl geïntroduceerd. Nu is via de website een geheel nieuwe 'look and feel' gecreëerd.'

De aanpassing van de website is een gevolg van de nieuwe koers van het gilde. Het Gastvrijheidsgilde is er voor alle bedrijven en organisaties die meer werk willen maken van hun gastvrijheid. In alle bedrijfstakken, met de horeca voorop, speelt dat met gastvrij zijn het verschil gemaakt kan worden. En dat gastvrij gedrag ook lonend is. De gasten zijn tevredener, de medewerkers vinden hun werk leuker en stralen dat ook uit en uiteindelijk wordt ook de ondernemer er beter van.  Tevreden gasten komen veelal terug en bevelen je bedrijf of organisatie aan. Ieder bedrijf kan nu aankloppen bij het gilde met vragen over gastvrijheidsverbetering.

Geen lange verhalen
Roy Voogd, bestuurslid, die samen met Giesbers Communicatie in Velp de website heeft ontwikkeld, is ervan overtuigd dat de website en daarmee het gilde beter inspeelt op de behoeften van bedrijven. 'Lange verhalen hebben we vermeden. Kort en bondig hebben we neergezet waar het Gastvrijheidsgilde nu voor staat. De invalshoek is dat ondernemers en medewerkers, die belang hechten aan goede gastvrijheid, ook tot actie overgaan, ons uitdagen hen daarbij te helpen en gebruik gaan maken van de middelen die we bieden.'