Mama Kelly ook succesvol op Horecava

Mama Kelly ook succesvol op Horecava

Samen met de Horecafabriek en KHN runt Mama Kelly een pop-up versie van hun bekende restaurant op de Horecava. Bijzonder is dat het restaurant ook na sluitingstijd van de Horecava via een aparte ingang bereikbaar is.

Het ziet er echt uit als een identieke tweeling-zusje van Mama Kelly Den Haag, het aantal gerechten is wel beperkt gehouden tot twee klassiekers, de  tosti kreeft en de Mama Kelly Spicy Chicken. Maar de sfeer en uitstraling in verminderd Mama Kelly alleen nu met plaats voor wel 300 gasten ontstijgt de Horecava pop-up de Haagse vestiging. Mama Kelly Amsterdam is tot 23.00 uur open en via een aparte zij-ingang ook toegankelijk voor niet Horecava bezoekers en na de openstellingstijden van de Horecava.

Samen met Albert Zuurveld de senior eventmanager van KHN heeft Rein Rambaldo, de eigenaar van Mama Kelly en de Horecafabriek,  een nieuw presentatie concept voor de Trend Room binnen de Mama Kelly pop-up ontwikkeld. Ze noemen het de reallife showroom, waar je als presentator niet achter het katheder je verhaal afdraait maar het interactief vertelt in een meer relaxte setting. In de Trend Room komen succesvolle horeca ondernemers aan het woord over hun ervaringen van hospitality tot detailhandel en weer terug volgens Rambaldo.  Ook KHN maakt gebruik van de Trend Room voor lezingen, inspiratiesessies en  domein bijeenkomsten voor haar leden vertelt Zuurveld.

De Mama Kelly popup is nog tot donderdag 23 uur open. Lunch op afspraak en uitnodiging.